Štítky

pátek 2. ledna 2015

Welcome! + Předsevzetí ohledně knih do roku 2015!

Ahoj všichni knihomolové!:)
Nebo prostě jen obyčejní lidé.
Vítám vás u mého nového blogu:) Asi jste si všimli, že tento blog nebude o módě, kosmetice ani o ničem podobném. Bude právě o knihách!
Vždycky jsem si chtěla založit blog o knihách ale nikdy jsem se k tomu pořádně nedokopala. Když už ale začal ten nový rok, tak proč nezačít nový blog, že?:D Takže blog jsem oficiálně založila 1.1.2015, ale první příspěvek je až dnes:)
Ovšem doufám, že se vám budou moje příspěvky líbit a budete s nimi spokojeni.
Pro začátek jsem si pro vás připravila předsevzetí ohledně knih do roku 2015.




1. Přečíst 30 knih
Vím, že jsem na sebe mírnější, ale pro začátek si myslím, že to jde. Nikdy jsem si totiž takovéhle předsevzetí ohledně knih nedělala, ale někdy přece musím začít. A právě proto jsem ráda, že začal tenhle rok a já jsem připravená tato předsevzetí splnit.

2. Dočíst Harryho Pottera
Jelikož jsem před prázdninami dočetla 'Harry Potter a vězeň z Azkabanu' tak mně zbývají dočíst ještě další 4 knihy a jsem na ně hodně zvědavá.

3. Přečíst Percyho Jacksona
K Vánocům jsem dostala spoustu knih a jednou z nich byl i Percy Jackson: Komplet. 
Takže nyní mám všech 5 knížek a také jsem dost zvědavá na tuhle sérii. Slyšela jsem jen pozitivní ohlasy, takže doufám, že to bude stát za to:).

4. Číst každý den
Tohle bude těžko splnitelné, ale pokusím se. Teď o prázdninách je to lepší, ale až začne škola tak na čtení nebude zbývat moc času. 

5. Přečíst si knihu dřív, než uvidím film
Tak tohle bude podobné jako u předcházejícího bodu. Jelikož já filmy i knížky miluju a často se i první kouknu na film. Potom mě ta kniha už tak nebaví, protože se ji snažím porovnávat s filmem.
Tak doufám, že se mi to také podaří splnit:).

6. Chodit častěji do knihovny
Minulý rok jsem knihovnu skoro nenavštívila. Knihy jsem spíš nakupovala v knihkupectví a to proto, že mám knihy radši nové a nesnáším, když na mě někdo spěchá se čtením. To je ale zásadní problém knihovny, která má bohužel vypůjčecí dobu (nebo nevím, jak se tomu říká:D).

7. Přečíst knihu s 500+ stranami
Což nebude tak těžký úkol, jelikož pokud dočtu sérii Harryho Pottera, splním tak 2 body najednou:).

8. Začít blogovat!
No a to už se stalo, takže už si jeden bod mohu vyškrtnout ze seznamu:)!


Doufám tedy, že tímto příspěvkem jsem vás aspoň v něčem motivovala k dalšímu předsevzetí:)).
Doufám, že se tu sejdem zase za rok i s novými předsevzetími.
Ahoj u dalšího příspěvku,
Anett






4 komentáře:

  1. Budu držet palce. A pak dej vědět, jak se ti líbilo Už je tady zas, je to jedna z mých nejoblíbenějších knih. :)

    http://knizni-strom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pekný blog. Aj článok :) Predstavzatia 2 a 3 určite splň, Harry Potter a Percy Jackson sú 2 moje najobľúbenejšie série, stojí ti to za to :)
    Inak, aj ja som si nedávno založila blog typu ako máš ty, tak ak chceš pozri: http://zoniaworld.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Jsem taky zvědavá:3 díky:D kouknu se:)

      Vymazat