Štítky

úterý 6. ledna 2015

Knižní a filmové tipy na rok 2015

Ahoj všichni knihomolové nebo prostě jen obyčejní lidé!
Docela dost mě zajímalo jaké knihy/filmy vyjdou v tomto roce. Tak jsem tedy trochu zapátrala na internetu a našla jsem řadu knih/filmů na které se těším. Na jaké se těšíte vy? :)

Knihy:

Nebe je všude (Jandy Nelson, Coo Boo)
Já nejsem neviditelná (Marcus Sedgwick, Coo Boo)
Krev polobohů (Rick Riordan, Fragment)
- Tuto knihu si v tomto roce zajisté koupím, jen nevím kdy to bude, jelikož v brzké době budu teprve začínat číst Percyho Jacksona.
Příliš mnoho Kateřin (John Green, Knižní klub)
Fangirl (Rainbow Rowell, YOLI)
Řekni mi, kdo jsem (Abbie Rushton, YOLI)
Všechny malé zázraky (Jennifer Niven, YOLI)
Pohyblivé stíny (Patricia Briggs, Fantom Print)
Tohle není kniha (Keri Smith, Coo Boo)
- Kdo by nevěděl, tato autorka napsala i Destrukční deník.

Filmy:

Miluj souseda svého
Fotograf (ČR)
S láskou, Rosie
Babovřesky 3 (ČR)
Vybíjená (ČR)
Prázdniny v Provence (ČR)
Avengers: Age of Ultron
Jurský svět
Mimoňové
Pixels
Mortdecai: Grandiózní případ
Popelka
Rychle a zběsile 7
Paper towns (Papírová města)
Bond 24
Hunger Games: Síla vzdoru 2.část
Alvin a Chipmunkové 4
Mission: Impossible

Teď víte na co se budu těšit v roce 2015 a že toho není málo!

Na jakou knihu se budu těšit nejvíce?
Příliš mnoho Kateřin!

Na jaký film se budu těšit nejvíce?
Paper towns!

Příliš mnoho Kateřin


Jsem rozhodně velká fanynka Johna Greena. A věřím, že to John dostane daleko!

Další moje předsevzetí ohledně tohoto blogu je dosáhnout více jak 1000+ shlédnutí a nějakou spolupráci. Tak snad se mi to povede.

Anett

Žádné komentáře:

Okomentovat